M+P=H

Jag förstår att alla undrar, det gör jag verkligen. Det är konstigt hur någon kan vara som jag. Men jag har kommit på hur jag blev som jag blev.
Är ju för fan bara kolla på mamma och pappa.

Vilka sidor har dom bidragit till då?

Mamma: Hon gav mig min korkade sida som råkar komma fram ibland. Men hon har även gett mig min stora respekt för andra människor och mitt sätt att vilja hjälpa och vara till lags.
Pappa: Han har gett min knäppa sida, den som gör att jag ballar ur på ett bra sätt. Men han har gett mig min gatsmarta sida och gett mig tempramentet som jag använder när det behövs.

Vart kommer min korkade ärlighet undrar ni då? Det är en fin blandning av båda, då dom är väldigt ärliga båda två och har extremt svårt för att ljuga. Och skulle dom göra det skulle man se det på en gång, iaf jag.

Men tänk att en sån blandning gjorde en sån fantastisk/patestisk människa som jag :)

Aaaa det är så underbart så jag tror jag får tårar i ögonen....


Kommentarer
Postat av: MikeeMike

Korkad och knäpp asså, ja de e nog en bra summering utav dig, iaf vad jag fått erfara :)



Ps. Fan va den där fisken e lik dig Hanna ;) .Ds

2008-08-19 @ 00:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0