Morgonmöte

Nyvaken kliver jag ur sängen drar på mig ett par jeans, drar på mig min Windy t-shirt som ser ut som jag fått sperma över hela den och med en tofs som jag inte sett i spegeln hur den ser ut.
Så tar jag Thorsten och går ut på gatan, den första jag möter är Martin (jag till hör inte gatans just då snyggaste i långa vägar).

Vi hälsar och pratar lite.

H: - Jag är nyvaken
M: - Jo jag ser det
H: - Hahaha tycker du inte att jag är snygg såhär? äckligt hår, jobb t-shirt och ingen BH.
M: - Jo du blir säkert våldtagen i nästa hörn.



Tack

Hmm vad var det vi sa Noelle, man blir bara fulare och fulare desstu mer man håller på med hund?
Ja jag har skärpt mig lite. Men min första kissrunda vill jag kunna vara ful på...är det en deal?

Kommentarer
Postat av: Noelle

Jo men jag har ju blivit snygg igen men det är kanske för att jag avvecklar hundantalet???

2008-08-21 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0