LillKent?

Put som ni har hört om innan. Han är väktare på mitt jobb. Idag jobbade han.
Jag såg honom komma gåendes med telefonen vid örat och Lycka vid sidan.
Han la ner telefon när han såg mig, han hade försökt nå mig. Jag stod inne i en annan hall än den jag brukar vara i.
Vi växlade ett par ord.

När jag kommer in i "min" hall så går jag förbi L.

L: - Det var någon här och sökte dej.
H: - Ja jag träffade honom där borta.
L: - Okej, vi döpte honom till Dickhead
H: - Hahah LillKent, det ska jag säga till honom sen.
L: - Nej Dickhead.
H: - Ahaa...

Ja ibland är jag en aningen döv, men jag står för det.

Kommentarer
Postat av: Dickhead

Va fan mena han med det???

2008-08-06 @ 00:38:54
Postat av: nOELLE

Asg

2008-08-06 @ 11:34:08
Postat av: Inkognito

Kanske att ditt huvud är slående likt en snopp, put :)

2008-08-11 @ 23:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0