Klyschigt?

Jag sa till Noelle att jag är verkligen inte är sugen, har inget intresse för att träffa någon.
Där finns det ingen glöd alls.
Kanske för att jag vet, vad jag vill nu.
Jag försökte tänka på sex idag och det kändes bara jobbigt. Sen blev jag för några sekunder hångelsugen och samma sak där: det var bara jobbigt.
Hon sa att det där låter så klyschigt och det gör det, det hör jag själv.

Men det är så: det finns ingen lust, inget sug.
Musen är död.

Jag kan nog räkna ut med röven varför jag känner så när jag befinner mig i Västervik.
Jag låser mig själv och kastar nykeln.
Nu har jag hittat mitt gömställe, dit jag kan fly och fokusera: Thorsten.

Kommentarer
Postat av: MikeeMike

Det går över ska du se, förr eller senare. Tänk inte så mycket på det. Va dig själv och gör det du känner för, när du känner för de.

2008-08-15 @ 17:40:51
Postat av: Noelle

Hm...du får inte gå löst på min hund!!!

2008-08-15 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0