Jaha en ny dag

Sitter i soffan och är lat för en stund.
Thorsten ligger brevid och spanar på katten.
Skulle försöka mig på innan och lära honom snurra runt. Hahaha det gick la si sådär.
Han har ju vilja iaf och tycker det är kul att något händer. Men ska väl kanske rådfråga lite med Noelle först.
Det kan ju vara lite kul att bara göra något för att det är en kul grej, något man kan gör inomhus.

Noelle och jag ska ut sen och träna om det inte regnar, så jag håller tummarna.

Tösen tycker att hon har fått konkurens här hemma och tillbringar mycket tid i mitt knä. Det brukar hon inte göra :) Hehe, men jag tycker det är mysigt. Hon ju min chiuahua eller hur det stavas.

Uppdaterar senare kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0