I städartagen igen

Usch jag var hungrig och grinig som fan. Så sprang jag in till hemköp för köpa frukost, eftersom jag varit borta hela heögen fanns inget sånt hemma.
När jag kom hem igen och skulle stoppa in grejor i frysen. Så insåg att jag var tvungen att frosta av frysen. Ted hjälpte mig så mycket han kunde. Så jag satt med min hårfön som en tönt och smälte is.
När Ted gått ner insåg att jag var tvungen att äta innan jag fortsatte. Så nu är frysen avfrostad. Jag har dammat och torkat golvet en runda i köket och jag ska väl ta tag i den där tråkiga disken.
Jag fattar inte hur jag lyckas stöka ner sådant. Hade jättefint innan Put kom och åt sist. Sen lagade vi ju mat och jag orkade/hann inte att diska och sånt. Så jag får väl skylla mig själv,
Jag är trött på denna jävla trötthet hela tiden. Hoppas att den försvinner snart.

Ut och träna med Noelle vid halv tre det ska bli nice.

Jaja hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0