Hunddagis?

Ja iaf ett litet kan man väl säga, även att det bara är två stycken?
Har ju som vanligt Thorsten här och sen har Put lämnat av Lycka hos mig.
Han jobbar ikväll/natt och hans föräldrar är ute och reser som brukar ha henne då.
Hon ligger härocj pipper, vet ingen hund som är sååå hussesjuk som hon. Hon ligger ju iaf hahahhahahaa..
Ska kanske ut i skogen med hundarna en sväng med en kompis. Men tror han tränar förtillfället. Men han är den som jag känner som Lycka verkligen älskar förutom sin husse då vill säga. Så jag frågade igår om jag fick utnyttja honom, då
föreslog han skogen.
Så vi får väl se, annars är det bara att ut och promenera med dom själv :)
Men det är mysigt med hundar.
Längtar efter min egna valp, men det dröjer väl.

Till och med jag skulle tänka mig att hyra ett lite litet hus, men dock i stan eller grymt nära med cykelavstånd isf.
Men men det händer väl inte nu när jag är själv.
Eller ska vi hyra en herrgård Noelle du och jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0