Hundsm

Japp åker på fredagmorgon på hundsm med Put. Spännande.
Vi ska dock bo i ett förtält...kallt låter det iaf.
Men men jag är väl en viking...eller?

Noelle och jag disskuterade vad man skulle ha på sig. Nämnde det till Put, han förstår inte hur vi tänker.
Hmm karlar asså.
Men det blir väl bra tåliga kläder. Framför allt ska regnkläder packas ner, för då börjar det inte regna. Så är det alltid.

Hanna the nybörjare ska jag kalla mig där oxå.

Det skrattas åt mig oxå... jag tar efter mina proffs med lite smågrejor. Idag för första gången satt jag kopplet runt midjan när jag spårade. Någon hade skrattat när den sett bilderna och upptäckt det. Jag tycker det är skitfult, men det var smidigt.


Nej sovdags nu.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0