Harmoni

Sitter vid Noelles köksbord och kollar ut över en åker lite småmysigt nyvaken.
Det var skönt med sällskap i natt. Jag ligger rätt stilla när jag sover, och Thorsten min älskling har trängts med mig hela natten tror jag. Så Noelle, du har haft gott om plats va?
Det var tryggt att få somna med full lägenhet. För det kan man väl kalla det när man är två personer och 3 hundar?
Idag ska jag bara sega här ute på landet. Noelle jobbar. Så det blir frukost och dusch för mig. En promennad med Thorsten och sen kommer nog Noelle och då kör hon mig till stan. För idag smäller det ju ;)
Lite stel i kroppen. Svanken och lite annat smått och gott.
Tror det blir skogen med Put i kväll. Det ska bli skönt isf. Ute i ingenstans och bara vara med hundarna. Träna lite och så. Men mest ha soffläge med lite böcker tror jag.
På lördag så ska Lycka vara hos mig igen. Så det blir ett litet pass, men jag tycker ju att det är mysigt bara. Trivs med att hundarna är där hos mig. Känner mig trygg och harmonisk.

Jaha nu är jag hungrig faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Åsa Windy

Hej Hanna! Hur är det med dig? Kommer du tillbaka till jobbet på måndag?

2008-08-29 @ 09:31:06
Postat av: Hanna

Japp jag kommer på måndag igen :)

2008-08-29 @ 09:39:40
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: Noelle

Körtkort hanna...skaffa det så kan du bo här med alla doggisar

2008-08-30 @ 13:00:30
Postat av: Hanna

Jag försöker trolla med knäna allt jag kan

2008-08-30 @ 19:06:34
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0