God morgon

Vaknade av en nos emot min kind. Mitt hjärta har nog sovit så en stund.
Det är extremt skönt att han honom här hemma nu och jag får något annat att fokusera på.
Han stod i köket och åt frukost och Tösen började att leka med ett kompostgaller så det for i backen. Thorsten är väldigt rädd för dessa. Så han tappade matlusten rätt rejält tydligen. Nu ligger han neranför soffan och sover ist.

Kan ju berätta mer om träningen igår kanske.

Egentligen skulle jag lagt ett spår med Put, men han kom lite sent så jag körde "Upphittande" i skogen. Vi va inne i en liten skog med ett promenadspår brevid. Det var ett nytt ställe för mig så jag tänkte väl inte så mycket när jag la Thorsten brevid spåret och traskade rakt in i skogen. Men jag såg honom hela tiden. Det kom en tjej med en hund och jag vände mig om när dom var rätt nära och kallade in Thorsten. Han brydde sig inte om dom, jag hade ju gått ifrån honom med hans älsklingsleksak. Hallå liksom?!? ska han bry sig då om en sketen hund och en tjej? Nej nej :)
Så jag insåg att det var nog bättre att gå in i skogen och lägga honom längre in medans jag gömde leksaken. Gjorde en ruta på ca 10 gånger 10meter. Där jag hela tiden gömde den, men jag traskade runt rätt mycket varje gången jag skulle gömma den. Så det blev svårare och svårare, så hans små hjärceller och luktsinne fick jobba. Sista rundan va riktigt jobbig tyckte han. Men han klarade det! :) Killen hela dan!

Jaja slutsnackat nu ;) 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jamen tjaba tjena hallå=)..



Då ska jag minsann lägga till din blogg bland mina länkar också =).. Skoj å läsa ju, denna internet värld bidrar till snokande hos alla människor, hihi, skoj skoj...



Såg faktiskt dig å Thorsten i morse, satt i bilen på storgatan, jag vinka men du noncha mig =)...



Hanna & Råttanbus

2008-08-19 @ 09:58:53
Postat av: Hanna

Hanna: Hahaha jag är sämst :) Jag tror inte jag känner någon och att ingen känner igen mig i min fina morgon outfit :) Du får skrika nästa gång.

2008-08-19 @ 10:49:35
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0