"Försvinner" för ett tag.

Ja jag gick hem idag. Jag fick verkligen inget gjort och fick fina kommentarer som: "du ser helt förstörd ut"
Och jag har tagit lite "ledigt" ett tag, så nästa vecka kommer jag inte att vara på jobbet heller.
Så mina vänner, sakna mig inte för mycket. Jag kommer tillbaka. Så fort jag står lite stadigare på fötterna.

Man kan förklara stämmningen på jobbet med en begravning. Bara det att windy är inte dom sörjande, som det är lite liv i. Vi är personen i kistan.
Så gissa hur taggad man blir när man själv kravlar på golvet redan och sen möter man denna energi? M
Men man kan ju inte klandra heller. 4 stycken hos oss har fått sina varselpapper nu :(

Pratade med Tobbe ifrån Vetlanda i telefon. Han tyckte att jag skulle gifta mig med honom. Typ bli hemmafru nu när man kanske blir arbetslös. Men jag försökte komma med undanflykter som att jag inte ville bo i hans hus. Han köpte inte riktigt hur jag tänkte och sa att vi kunde flytta.
Tobbe är snäll han.

Blir inget hund-sm heller. Puts bil har gått sönder så det blir ett dyrt kalas för honom. Men men. Jag och Thorsten beger oss till Vetlanda/Skede för kräftskiva istället hos mamma och Lasse. Thorsten följer med självklart och vi ska bo i husvagn och mobbartaxar. Det blir roligt. Och jag ska bli tjock på kräftor...mums!

Nähä mina vänner... hörs!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så JÄVLA tråkigt när det ska behöva bli så att vissa får gå. Särskilt när det inte är för att man gjort nåt dåligt utan för att dom måste göra sig av med folk.



Stor kram på dig!

2008-08-21 @ 19:23:48
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0