Det krävdes en hund

Jag är väldigt slarvig av mig. Har alltid varit och jag visste inte hur jag skulle få bot för det.
Alla som känner mig bra vet hur slarvig jag är.
Trodde det skulle bli bättre med en större lya.
Icke!
Trodde det skulle bli bättre med en katt.
Icke!
Hade gett upp hoppet när Thorsten kom in i mitt liv.
Men... Tada!
Fröken H har städat duktigt nu på sistonde. För det luktar och har sig så himla mycket med en hund och en katt i hemmet.
Så se mor, hunden gav mig ytterligare en ny bättre egenskap :)

Har köpte klädnyper idag med (inte flärpar) snitslar i gult att ha när jag lägger spår.
Blir spår idag förmodligen så idag ska jag köra ett långt :) för nu kommer jag hitta!


Nu ska jag fortsätta städa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0