bye bye pengar

Den 25:e får vi lön.
Jag kommer se lönen en kort stund på kontot även denna månaden.
För jag måste invistera i:

- Kängor
- Underställ
- Byxor
(ja speciella man köper och har på hundträning)

Sen kanske lite bra tjocka tröjor. Önskar att lönen kom innan hundsm.
Har fått iaf fått klartecken av Vera att jag ska få låna hennes stövlar i helgen. Jag ska ta med mig allt för att skydda mig från regnet.

Ted och jag åt mat ihop ikväll som han lagat det var länge sen och så tittade vi "sex and city" filmen. Ted valde. Jag behövde inte ens tjata och han hade laddat hem den oxå och det är inget jag styr över :)

Han är min tjejkompis han.


Kommentarer
Postat av: Put

Hahahaha jaa nu blev det inköp av kängor också... du som ogillade o ha sådanna... men d krävdes lite regn för att du skulle byta inställning... BRA!

2008-08-17 @ 21:57:33
Postat av: MikeeMike

Hundträningsbyxor asså :) Man lär sig nåt nytt varje dag.

2008-08-17 @ 21:58:56
Postat av: Hanna

Put: Ja men jag ska hitta nätta, så lika gympaskor som möjligt. Men vara blöt om fötterna va väldigt otrevligt när man lyckades att vara torr på resten av kroppen.



Micke: Amen dom är bra med massor av fickor :)

2008-08-17 @ 22:26:13
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: Put

MEn om d e alla fickorna du vill åt så varför inte bara köra med arbetsbyxor?

2008-08-18 @ 08:43:35
Postat av: MikeeMike

Håller med put. Arbetsbyxor på en tjej Grrrrrr :)

2008-08-18 @ 10:33:26
Postat av: Hanna

Amen arbetsbyxor går jag jämt med, så jag är alltid "grrr".. Men då måste jag skaffa nya såna iaf eftersom alla mina är indränkta i glasfiber.

2008-08-18 @ 11:39:26
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0