Att bara vara

Sedan jag gick hem förra måndagen. Har jag upptäckt vilka otroligt fina vänner jag har.
Dom bara är där. babblar, lyssnar och finns till.
Finns väl någon jag trodde skulle höra av sig mer, det gör lite ont.

Det är väldigt skönt att ha Thorsten hos mig, han ger mig extremt mycket. Jag mår så bra av honom.
Put är nog den som har hjälpt till genom att bara vara där brevid mig i soffan. Ätit, glott på TV och tränat hund. Inga djupa disskutioner. Ja man kan kalla honom som en extra hund?
Jag tror ni fattar, det har inte varit så tomt helt enkelt utan att det ska vara massa krav.

Får så otroligt fina mess hela tiden av så underbara människor. Tack.


Kommentarer
Postat av: Put

Fina mess???? som berätytar va man ätit o hur det fått igång buken!!!??????????? MOOooooHAHAHAHAHAHAHA

2008-08-27 @ 15:52:40
Postat av: MikeeMike

Nu tror ja inte de va riktigt de hon syftade på men ändå, trevligt att man förgyller DIN vardag lite iaf puttrik. Bjuder på den men nästa får du fan betala för :p

2008-08-28 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0