1 olycka kommer aldrig ensam, dom kommer i 3.

Olycka 1.
Detta som nu gör att jag är hemma. Som är en stor och jobbig grej för mig.

Olycka 2.
Denna jävla varsling på jobbet. Okej jag är säker denna omgången. Men jag ser ju alla mina vänner få gå och stämmningen är låg på jobbet.

Olycka 3.
Det är den värsta av dom.
Alexandra, min lillasyster är borta. Vi har anmält henne försvunnen nu. Hon gick ifrån hennes vänner i natt utan ett ord och sedan dess har ingen sett till eller hört ifrån henne. Vi har inte en aning om vart hon är.
Hon är bara 17år. Hon var berusad som så många tonåringar är idag. Men Alexandra hade druckit sprit igår kväll, något hon inte kan hantera som hon även erkännt till mig innan.
Hon blir helt veck och har inget omdömme alls. 
Jag hoppas hon kommer hem helskinnad....
Trots att vi är som katt och råtta emot varandra...älskar jag ju henne. 


Kommentarer
Postat av: emma

Shit.... har ni hört ngt ????

2008-08-24 @ 15:08:26
URL: http://metrobloggen.se/emmazliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0