Ska jag vara en bitch?

Min granne peppar mig med bloggen, att jag ska fortsätta.
Att det är mina tankar och ingen annans. Ingen kan ta ifrånmig dom.
Okej, jag testar... vill ni det?





Jag vill bara att prata med dej nyckter oxå, sen kanske jag är nöjd.
Det handlar inte om stressboll längre, jag hoppas att ni förstår det.
Jag råkade rota i garderoben och hitta någon där, och nu vill han inte försvinna.
Jag som nyss hade stoppat in honom så fint.
Hoppades så innerligt att han ville vara kavr där..



Fuck off and die


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det D som är tillbaka igen?

2008-04-25 @ 09:16:08
Postat av: Anonym

Och förresten tkr jag absolut att du ska skriva som du vill...varför inte? Det är din blogg o ingen annans

2008-04-25 @ 09:17:36
Postat av: Hanna

Vem som är tillbaks lämnas osagt, just på grund av att just det inte ska bli missförstånd och så.

2008-04-25 @ 12:41:03
URL: http://www.dimba.blogg.se
Postat av: Läsare

Spy ut det du tänker istället för att hålla det där... det är ju som sagt därför du har en blogg antagligen

2008-04-25 @ 17:25:51
Postat av: Anonym

Tror att det är lättare att det blir missförstånd när du inte skriver tydligt vad saker och ting handlar om?!

2008-04-26 @ 07:42:55
Postat av: lovelyn

Svårt det där. Jag vet inte för jag skriver ju mest om folk som inte känner till min blogg.
Men jag tycker ändå att om det finns folk som har problem med vad du skriver kan de väl sluta läsa din blogg?
Och om de undrar över något så får de väl kontakta dig privat och fråga.
Eller?

2008-04-26 @ 15:06:30
URL: http://lovelyn.blogg.se
Postat av: Hanna

Till anonym:
Det ska inte kunna bli missförstånd, när jag inte skriver vem det. Personen det handlar om vet den är och jag vet vem det är. Det kan inte på något sätt misstolkas från något annat håll om det är så du menar.

2008-04-26 @ 18:32:28
URL: http://www.dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0