Min mamma

Jag håller på att städa för att mamma kommer hit i helgen, snart helt enkelt.
Hon är på väg nu.
Jag städade toaletten när jag kom och tänka på henne och log.

Man brukar ju kanske läsa när man måste tillbringa en längre tid på toaletten och utföra vissa måsten.
Det vill säga bajsa.
Men inte min mamma inte.
Hon passar på att städa.
Varför fick inte jag lite av hennes städmani? bara liiiite, det hade räckt gott och väl.
Mina mostrar är likadana.
Dom har fått brösten och städningen, och inget blev det över till mig och syrran. Tack.

Men nu har jag en fråga, den kanske är den lite känslig.
Men vad passar ni på att göra när ni bajsar?
Läser, städar eller försöker ni lösa världsproblem?
Kanske är ni som smartas just under bajsandet?
Vem vet... hahah.

Kommentarer
Postat av: Läsare

eftersom jag bajsar så ofta så funderar jag på varför det alltid ska vara så vasst toapapper...
varför unnar man sig inte lite vardags lyx?
Annars så slappnar jag nog mest av min stressiga vardag där ett par minuter.

2008-04-25 @ 19:45:50
Postat av: Anonym

alltså jag hinner inte göra eller tänka så mycket. jag är så snabb på toaletten, alltid. så ja. det blir mest in, ut med det som måste ut, torka, tvätta och sedan ut själv. jag är nog för rastlös för att sitta där...

2008-04-25 @ 20:43:44
URL: http://sandragustav.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha va härligt att ni delar med er! Jag måste läsa eller fokusera på något annat, annars går det inte :)

2008-04-25 @ 22:07:19
URL: http://www.dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0