igår eftermiddag jag drömde

Igår når jag sov mellan arbetspassen så hann jag drömma.
Ringde jag faktiskt stressbollen. Kände att jag bara ville höra hur det var med honom och så.
Vi pratade lite allmänt bara.
Kvällen innan med Mr.Big blir det mycket rumpsnack.
Så jag drömde att jag pratade med stressbollen och han sa till mig att det enda som fanns hos mig var min rumpa.
Att det fanns inget bra hos mig. Enda anledningen att jag hade killar efter mig var för att jag hade snygg rumpa, något annat fanns inte att hämta.
Så han menade på att man valde inte vara med mig för att jag hade en bra personlighet eller att jag för övrigt såg bra ut. Han menade att du är tråkig och ful.
Och jag blev ledsen för jag insåg att han ljög.
För när vi lärde känna varandra hade jag arbetsbyxor och i dom såg man inte min rumpform.
Han ljög mig rakt upp i ansiktet.
Och jag blev så sårad.

Märks det kanske att mitt förtroende och tillit är borta helt?
Tänk att man kan skada en annan människa så?
Det är ju inte bara stressbollen som gjort detta, vi har ju Mr.J oxå som är inblandad m.fl.
Det blev så himla mycket på en och samma gång bara.
Det känns surt,jobbigt och tråkigt att hela tiden tänka när folk säger något:
- Ska jag tro på detta nu? Är det sant som han/hon säger. Eller vill dom mig illa?
Jag är ingen sån person egentligen. jag brukar känna förtroende för folk i min närhet.
Om jag analyserade innnan, är det inget emot nu.

Suck.


Fuck off and die.

Kommentarer
Postat av: Läsare

Du verkar fäst vid dina pojkar

2008-04-28 @ 18:20:42
Postat av: Hanna

Klart jag är!

2008-04-29 @ 09:04:33
URL: http://www.dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0