Det är vackert väder

Jag ligger på sängen, klockan är bara fyra och jag har redan hunnit med en del sedan två då jag slutade.
Jag har hunnit att sola, passade tydligen samtidigt på att sova lite.
Det är galet skönt.
Sen upp till apoteket och shoppade lite.
Hem, kollade nätet och nu har jag nyligen duschat.
Så jag ska väl dra på mig lite kläder.
Min mage är lite urform på något vis..
Den liksom vill inte.
Jag äter inte som jag ska och den sväller upp som fan.
Så nu ska jag köra lite GI helt enkelt för att må lite bättre och inget annat.
Inget sånt trams att jag är för tjock eller så.... eller?
Men det ska börjas med långpromenader på kvällarna. Jag måste verkligen leta upp min mp3 om Ted sviker mig nu.
Så jag har lite bra musik att lyssna på.
Nähä.. jag uppdaterar senare nu ska jag vara duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0