Vart är du egentligen?

Egentligen vill jag beskriva hur jag känner mig när det gäller dig. Men jag är så hävla förvirrad just nu...

namn: Hanna
födelsedag: 12 augusti
uppvuxen i: vimmerby och korsberga.
bor: västervik.
ögonfärg: gröna.
hårfärg: brunt.
längd: 172 cm.
pluggar: har pluggat klart för denna gången kan man säga.
familj: mamma, lisa, max och olivia är inräknad m.fl.

FAVORIT
färg: lila?.
plats: vanjas ö och fiefall.
bok: vilken ska jag välja, finns ju så många!
drog: hångel.
fordon: cykel, buss och tackar aldrig nej om någon vill köra.
affär: carlings.
CD: takida.
artist: kristofer åström
aktivitet: rida, simma, promenader och party.

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: ja, man måste ju tyvärr det för att förhindra att man ska skrämma iväg folk.
gnälla: när jag är hungrig och skadat mig. Jag är som en karl.
skrika: det ska krävas mycket för att jag ska det.
sova: I omgångar
klä dig i svart: ja, man är ju lite tråkig kan man ju erkänna.
gå till kyrkan: bara när jag måste.
gå i skolan: nej.
röka: nej jag är inte så häftig.
ljuga: nej.
hata folk: hmm, nej det tror jag inte.
lita på folk: nej har väldiga problem med det.

NÄR
läste du en bok senast: läste ut "djävulen bär prada" förra veckan
var du på konsert senast: Ojsan jag minns inte, eller typ jämt på Harrys?
köpte du något senast: macdonaldsmat illa nog.
svor du senast: Idag någon gång slänger in ett fan lite här och där.
sjöng du senast: Förut i bilen när jag och Lisa var påväg till Calle
klagade du senast: förut kanske över att Dada försvunnit?

VEM
saknar du: John.
vill du slå: nej nej bara spanka :)
kramade du sist: moster eva-britt.
vill du vara som: Peter min bror.
sårade dig sist: jag vet inte.
vill du bli galet full med: olivia och zanna.
gjorde dig riktigt glad senast: Dada.
fick du sms från senast: kitten.
ringde dig senast: mamma.
är vackrast på jorden: mamma.

HAR DU
förföljelsemani: hur menar du nu?.
tvångstankar: ja.
färgat håret: ja, är en äkta blondin egentligen
brutit några ben någon gång: kanske båtbenet.
några piercings: nej.
egen dator: nej inte än.
gjort bort dig rejält: Vem har inte?
bra självförtroende: inte alla dagar i veckan.
komplex: ja något lite.
kysst någon: ja och jag tappade räkningen för länge sen.
varit/är kär: ja och kanske är det nu?
rymt hemifrån: nej.
tuttat eld på nåt: ja.

HUR
går du: som en gam.
svarar du i telefonen: "aa, det är hanna".
mycket pengar har du: på tok för lite.
ofta bäddar du sängen: försöker att göra det varje dag...
ofta städar du: rätt ofta, bara det att jag aldrig gör det klart.
många stör du dig på: det vill ingen veta.

TROR DU
att du kommer bli något: jag är redan något.
på gud: hmm vet inte riktigt.
att det finns nått efter döden: ja.
på rymdvarelser: ja, E.T är väl på riktigt?
att folk tycker om dig: beror på vem du frågar.
på ett liv efter detta: absolut!

ÄR DU
förstående: ja.
öppensinnad: ja.
osäker: beror på sammanhanget och personerna.
intressant: jag vet inte, inte speciellt.
barnslig: klart jag är det ligger i blodet, du skulle träffa min pappa.
liten: ja när jag är hos mamma
rolig: frågar du Per är jag tydligen det.
pratglad: ja och det har jag alltid varit.
frågvis: vad tycker du tommy?
organiserad: inte någonstans.
hälsosam: jag försöker.
blyg: ja bland nya människor.
sentimental: ja absolut.
lättförstådd: tror inte det.
attraktiv: fråga mig efter några rejälla groggar.
lättuttråkad: ja eller nej...hmm... jag vet inte hur jag ska svara.
ansvarsfull: ja eller det beror på vad det gäller.
vegetarian: försökte en gång men misslyckades.
arg: nej.
respektingivande: lite iaf
ledsen: jag har mina perioder.
glad: ja.
pålitlig: absolut!
filosofisk: ja.
svår: hur menar ni nu :)
positiv: ja.
lätt att förföra: det handlar om hur man gör det.
bra på att ge komplimanger: nej, vill bli bättre på det!

Kul va?

helvete vad skumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0