Tack tack tack.. tick tack

Åhh tack Ted! jag har nu precis nu skickat iväg en ansökan till elfa och Ted ska prata gott om mig. Så gissa hur glad jag känner mig nu? Jätte jätte :o)
För jag blev inte så uppåt när jag fick veta att Micke var på Windys den här vecka oxå. det kändes väldigt trist. Men samtidigt vet jag varför dom ville ha in honom. Han har jobbat som skrovmontör och jag jobbar ju som inredningsmontör. Det är ju Windys jag vill vara på men, jag vill inte gå och vänta och hoppas hela tiden att jag kanske får vara där. Bättre att få en fast punkt, det är vad jag behöver. Och om Elfa kanske kan hjälpa mig så är jag inte främmande för det absolut inte. Jag tycker att det är helt underbart att få jobb på industir nu ett tag och jobba med killar. Har saknat det, dom dömer inte, jag dömer inte dom. Som jag tyvärr gör med tjejer hela tiden. 
Just nu sitter jag hos syster och tvättar idag igen. Trist, men nödvändigt. Skönt sen när allt är rent. måste väl städa och styra hemma sen. Var peppad för det enda tills jag bestämde mig för att skicka ett mess till micke och fråga vad han gjorde den här veckan. Då försvann många krafter och datorn lockade mer. 
Får inte träffa den fina idag heller :o( men det gör inte så jätte mycket. Hoppas på att få göra det i morgon kanske.
Jag är imponerad av mig själv att jag har det här lugnet och tålamodet, då måste du vara speciell. 
Man undrar ju mycket om hur du tänker när det gäller mig och så. Har ju faktiskt inte en aning. 
Idag åker jag till vimmerby och rider! Wiiee och Emelie är i min grupp nu. Hur härligt som helst juh!
Saknar dej gumman!
Ha det fint.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0