Snorigt.

Jag är förkyld och jag är som en hel karl då så tyck synd om mig! Alltså inte så att jag snarkar högt eller gör jag det? Men jag är lika vek som en sjuk man är hahah
Kom nyss in efter en härlig promenix med Alexandra. Det var skönt att röra på sig och snacka med henne. Det är häftigt att hon blivit stor och att det går att snacka med henne nu. Jag menar att det verkligen går att snacka på riktigt.

Blev glad idag för du lät riktigt glad över att höra mig idag eller inbillade jag mig bara?
Ska snacka lite sen.....jag är ju helt betagen av dej. Inse. Längtar tills du ringer.

Mina jobbar kompisar är knäppa faktiskt.. mjauuu...kisskiss..

Pallar inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0