Shit jag är nervös

jag börjar att bli skitnervös.
Herre gud vi har grundlurat dom.. mohhaha så nu känner jag att jag har lite krav på mig. Gaah.
Måste verkligen anstränga mig till det yttersta.
Saknar Hjältevad. Saknar ni mig? Ja klart ni gör!
Där kunde jag vara mig själv och gå osminkad utan att tänka på något spec. Här i Västervik känns det som man måste vara snygg hela tiden för att klättra eller hur man ska säga. Man måste vara snygg för att lyckas?
Hahah kanske överdriver och är nojjig som jag är typ hela tiden med iaf.
Undrar när jag kommer att springa in i dej nästa gång, tanken skrämmer mig faktiskt.
Ollanbollan är i vimmerby och jag är bara 5mil ifrån henne och vet inte om jag kommer att träffa henne :(
Saknar världens bästa skåning.
Usch nervös nervös nervös.
Jag sätter nog höga krav på mig själv.
Men jag är rädd att jag valt fel.
På måndag Windy, då kommer jag och hälsar på er. Blir ni glada då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0