Ordet är mitt?

Kul va? Här är ordet är mitt och bara mitt. Haha
Nej jag är inte på det bästa humöret. Jag skulle ljuga om jag sa att jag var skitglad och lycklig just nu för det är jag verkligen inte.

Jag trodde att jag var någon du tyckte var fin och bra,men tydligen inte? Du har puttat mig i ryggen och jag höll på att slå omkull ordentligt och skada mig rejällt. Men vem vet du kanske inte tog i och det kommer en dag du tar i och jag kommer att få ont. Lite ont gör det nu men jag sträckte mig nog när jag tog emot mig. Jag vet inte vad jag ska känna. Jag har ju ansträngt mig till det yttersta den här gången för att det skulle gå lungt och fint för att det skulle kunna bli skitbra. Förj ag har sett dig så länge och varit så avudsjuk på att hon haft dej och inte jag. Och nu "hade" jag dej och hon gav mig/oss all lycka. Men men välkomen att stampa på mig!

Jag vet inte hur jag ska förklara dethär! Jag är så jävla fröbannad på er kilar som dumpar genom att sluta svara när men hör av sig. Vet ni hur fult det är och hur frustrerad man blir? Det är andra gången nu på 4 månader det händer mig. Och jag är trött att bli dissad så här fult och inte få höra ett varför. Så fan ta er alla killar, idag hatar jag er innerligt.

Det kanske låter fånigt men det är ärligt nu. Jag vill bara falla handlöst.

Men jag vil fortsätta våran rock konsert jag hade börjat så fint. Var du med eller bara en i publiken som egentligen bara kom på min konsrt för att du inte hade något bättre för dej? jag tror fan det. Helvete.

Åt helvete med detta.

Med skillnad från innan då jag säkerligen skulle gått tröstat mig mellan lakanen ska jag nu bita ihop och roa mig med att få en ännu bättre kropp än den jag har. Det är slut på den här skiten och jag ska hålla mig till mitt löfte som jag gav mig själv helgen efter jag fyllt år. Jag ska vara oskuld tills jag är kär på rikitgt. För jag berede på mer än en nattromans. Jag är bered på kärlek. Och jag räknade/räknar mig nykär. Så jag ska lappa ihop mig utan att falla för frestelsen. Det är inte värt att visa det msn har och kan för vem som helst.

Nu kära vänner, nu är det upp till bevis.Orkar ni för mig med. Jag kommeratt vara nära att falla jag vet. Men det SKA jag inte.. gahh

Nu börjar jag bli såärlig som jag alltid velat i min blogg.. Hahha det kommer alltid något gott från det onda....

suckfuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0