Nu ska jag få detta att funka

Då menar jag det mesta i mitt liv faktiskt som tex:

Jobbet
Jag vill att det ska funka så att jag får in en bra lön varje månad så att jag kan få ordning på min ekonomi. Då framför allt bli av med dom lånen jag har och kunna flytta ner till centrum till en tvåa. Leva bra och inte låta pengar styra om jag ska vara spontan eller inte som dom just nu gör. Men samtidigt vill jag trivas med det jag jobbar med, det är nästan det viktigaste.

Kärlek
Kärlek är viktigt. Kärlek till familjen är finast. Kärlek till vänner är fin, framförallt till Olivia och några till, jag tror nog ni vet vilka ni är. Men jag vill verkligen att det ska kunna funka med dej oxå. För du är så fin och jag hoppas att jag får din värld att rocka lite mer. Får jag det? Skulle verkligen vilja veta det faktiskt. Men varför stressa, om det är värt det så ska vi klara av att ta det lugnt och försiktigt? En dag i sänder. Även om jag låter min fantasi försvinna i väg helt galet när jag är ensam eller funderar för mig själv. Jag vill veta mer om dej, vill du veta mer om mig? 

Fritid
Jag vill att jag ska kunna hålla igång ridningen denna terminen och syster och jag håller igång och simmar. Jag är lite besatt av min kropp det kan jag erkänna. jag var aldrig tjock, kanske lite mullig. Men det har nog med att jag kände mig befriad när jag gick ner i vikt för det hände så mycket i mitt liv just då. Nysingel, massor av nya kompisar, hästarna, nytt jobb och skolan rullade på bra just då. Jag måste sysselsätta mig mer annars kommer jag bli deprimerad på riktigt. Jag har dagar då jag verkligen är på gränsen, men det är väl så. Jag vet inte vart jag har mig själv just nu. 

Begär jag för mycket?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0