Jag vet att jag är tröttande.

Det gör ont på morgonen när jag inser att du inte kommer att höra av dej idag heller... och jag blir förbannad på mig själv varje dag när jag ändå hoppas att du ska göra det.

Shit bara fem dagar kvar på Hjältevad hus om man räknar med övertiden i morgon. Jag trivs riktigt riktigt bra nu och har skit kul med jobbarkompisarna. Dom är inte riktigt kloka ibland men vem är det liksom? Haha samma sjuka råa humor som mig har dom :)
Dessutom var jag as duktig idag, jobbade på egen hand i syort sätt hela dagen och det var grymt kul. Fast jag vet inte om jag ska känna att jag duktig eller att det är ett skit enkelt jobb? Hoppas på Windys fortfarande ska gå och hälsa på dom efter nästa helg.
Jag ska fan jobba 73 timmar den här veckan typ eller om det typ bara blir 65 nu när jag tänker efter. Har ju fått "glädje" besket att jag ska jobba helgskift istället för nattskift som jag hade hoppats på. Men men det blir pengar iaf. Så nu ska jag bli nykterist och oskuld hela hösten. Herregud.
Irman ringde och jag kanske hade haft möjlihet till krogjobb nu och det hade jag sagt ja till om det varit nattskift. Men men. Skulle lätt kunna hoppa in och jobba i veckorna i bland någon annanstans.
Längtar extremt mycket till simhallen. Ska bli underbart första träningspasset. Jag får sätta fokus på träning och jobb för att inte typ bli helt tappad.

Jag bara gnäller och gnäller, men jag letar efter något som jag verkligen ser fram emot, men vad skulle det vara?
Jo jag längtar efter mina högklackade skor som är hemma i viken. Dom ska jag använda väl när jag kommer hem.


Zanna och Ollan är bäst!

Önskar att vi kunde kryp upp in soffa och snacka Ollan så som bara vi kan. Saknar och älskar dej babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0