Jag blir galen på mig själv.

Jag vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på.
Jag blir galen på mig själv att jag fallit så hårt för dig och jag vill inget hellre än ata just du ska höra av dig.
Men du har faktiskt behandlat mig jävligt illa nu och det trodde jag inte om dig. Kanske att man inte ska våga lita på någon.
Här går jag och jag vet två bra killar som vill träffa mig men ändå har jag bara ögonen för dig hela förbaskade tiden.
Idag skulle jag slå ner spik förhand, jag är lite svag med att göra det i vanliga fall men när jag tänkte på dig gick det ovanligt enkelt.

Jag känner mig så jävla patetisk och vänner säger att du inte förtjänar mig. Är det så?

Kommentarer
Postat av: Krezan

hej gummsan! Ajaj det låter inte kul det där. Ja den kärleken den kärleken. Svårt det där. Jag förstår dig helt och det hjälper inte att säga att han inte förtjänar dig det är något du själv måste känna inom dig, och även om det kanske är så är det svårt att sluta tycka om personen ändå. Tänker på dig gumman fölåt att jag varit dålig på att höra av mig. skcikar mitt nya mobilnr. till din msn om jag ser att du är inne någon dag.

2007-09-21 @ 00:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0