Hjältevad...suck..

Hjältevad är det som gäller på måndag.
Känns rätt trist pågrund av att jag måste bo någon annanstans än hemma hela veckorna och hur länge det här kommer att hålla på vet jag inte tyvärr. Hade verkligen hoppats på Windys men jag kan ju inte gå och hoppas heller. Känns jävligt surt faktiskt. Men men ska ju bo i Vimmerby och där känner jag ju folk och jag kommer att bo hos Ruben att börja med. Får väl variera lite melllan honom och Ulla. Ska ringa till henne ikväll och fråga.
Det kanske låter som jag klagar men egentligen är jag jävligt tacksam över att få jobba och att folk uppskattar mig så pass mycket som dom gör. Therese min chef älskar mig verkligen, hon tyckte att jag var en toppen tjej som beslutade mig för att sticka och att inte vänta på Windys. Men det är väl så man får handla. Jag ser det som en merit att få försöka att bygga hus nu oxå. En till grej till min lilla lilla meritlista :o) hahaha. Det är som en sa en gång du kan snart starta ett eget manpower för du kan ju allt.

Igår fick du min värld att rocka hela dagen. När jag tänkte på dej (som är väldigt ofta) så log jag med hela kroppen och jag blev alldeles varm och pirrig. Jag stod inne hos Jonny (hästen) och gjorde ordning honom efter våran ridlektion igår kväll. Så tänkte jag på dej och att jag om några timmar skulle ringa dej så blev jag alldeles varm och pirriga. Jag tror att mina ögon lyste när jag pratade om dej för så kändes det som. Och igår när vi lagt på och smsade blev jag varm i hela kroppen. För det känns fint att jag finns i dina tankar om dagarna. Jag blir alldeles tyst när jag är med dej men det är för jag inte vet vad jag ska säga riktigt. För jag vet inte vad du vill höra. Men jag bubblar egentligen av hundra frågor, jag vill veta allt om dej.

Längtar till imorgon när jag får träffa dej. Hoppas vi kan umgås lite mer i helgen för sen försvinner jag ju hela veckan.

jaha ni mina vänner hoppas att ni följer mitt spännade liv här. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0