Hjältevad idag

Fick börja redan idag i Hjältevad. Började första dagen med att komma försent, tack Oskar. Haha..
Det funkade bra, men det är illa när man hela tiden ska jämnföra det med Windys. Men på slutet av dagen så kändes det helt okej. Vilken lyx att man kan köpa frukost där, inte alls fel. Kan bli måndag och fredags tradition om man blir kvar ett tag.
Jag har även fått nya byxor efter lite tjat på manpower. Och gissa vem som ble ännu hetare i sina arbetskläder om inte jag :) hahaha

Du får mig att le finaste och imorgon vill jag faktiskt träffa dej i första hand. Jag kan sitta och hänga i garaget eller vad som helst, bara det är med dej :)
Haha så patetisk jag är.

Love till Ollanbollan och Zanna med C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0