Gaaad va mätt jag är!

Jaha jaha vad ska jag skriva idag? Vad vill ni veta.. hahaha
Igår var det härligt att se finaste en sväng. Tack Kitten och Madde för igår får jag väl säga. Trotts att alla var så pigga och härliga :) Madde och Daniel somnade så gott och så katten.
Jag och Lisa har varit skitduktiga. Övervägde att ha en surdag i sängen. Men så ringde syster och frågade om vi skulle till simhallen och det är absolut det bästa jag har gjort på väldigt väldigt länge. Sen solade i efteråt. Så nu är jag lite vältränad och brunare.. haha
Mamma och jag ska åka och sola i veckan oxå. Hmm måste be henne sponsra mig lite med allt möjligt.
Zanna kommer till mig ikväll och det ser jag fram emot kan jag lova! Hade även varit trevligt att varit hos Madde. Men en annan gång hoppas jag.
nej nu ska jag ladda lite på bilddagboken...
Ha det fint

tänker på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0