Fredag.. härligt

Fredag äntligen skulle jag vilja skriva men det känns dumt emot alla arbetare som jobbat 5 dagar och jag bara två.
Men jag är ju glad idag för idag ska jag få träffa finaste och det är massor dagar sedan sist, ända sedan i söndags. Och vi har ju inte umgåtts så jätte mycket. Så jag hoppas han vill lägga tid på mig idag, för jag vill lägga tid på honom :)
Det går ryckte på Hjältevad hus att det är en tjej på "mossen" som är jätteduktig och gissa vem denna lilla tös är om inte jag :) Lite glad jag blev idag när jag fick höra det. Äntligen uppskattas jag och jag känner det och jag känner att jag vet vad jag sysslar med. Jag lär mig och inget är direkt svårt. Jag har ju kommit över min spikpistolskräck extremt mycket. Hade tänkt undvika en sån i hela mitt liv men nu står jag där med den i handen och hoppas att jag ska kunna skjuta lika snabbt som grabbarna snart. Hahah.
Och igår fick jag en sticka i foten som jag tog ut själv utan att gråta eller skaka. Jag vet inte vad som händer med mig, men snart kanske jag vågar tatuera mig till och med.

Nu vill jag hem till viken och in i en dusch och fixa mig och ladda för kvällen.

Ha det fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0