Det är lördag...oooh yeah!!

Det är lördag igen.. Jaha min sista lediga lördag på en evighet och vad har jag hunnit med?
Jag har jobbat mellan 06.30-12.00
Jag har hunnit att förnedra mig själv ett par gånger utan resultat.
Jag har sprungit (eller ett försök till en spring runda) Jag sprang kanske 50 meter och gick resten
Nu väntar jag på mammas stek i ugnen och en ideé om vart jag kan göra av all min energi. Eller energi kanske man inte ska kalla, jag har en rastlöshet i kroppen som är skrämmande. Men det är för att det känns som mitt liv är lite konstingt just nu.
Jag är jävligt glad över mitt jobb, att jag har ett jobb. Att det är flera arbetsgivare som vill ha mig.
Och jag ser fram emot att komma igång med simmningen och så. Ser fram emot att klara av att betala av mina lån, tror att jag ska satsa på att först betala av min TV. Men det är ju så extremt mycket jag vill hinna med i höst.
Ska iväg till Göteborg en sväng, vill till Lund och till Stockholm. Får väl priotera bort Stockholm för tillfället tyvärr.
Sen måste jag och Ollan göra en plan för julhelgen faktiskt. Vart ska vi ta vägen då? Undrar om det finns något spa som är öppet då?

Sen hoppas jag att min plan kommer att funka till sommaren.

Jaja.. ett mål jag måste lägga upp är att komma över dej på allvar och skita i allt sånt där. Men det är rätt tufft. Ska börja med att sluta att nämna dej här i bloggen. Börjar i morgon.

Det är tragiskt när man så gärna vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0