Det är lördag...oooh yeah!!

Jaha lördag idag.
Har varit och jobbat över på hjältevad i dag började vid halv sju till tolv. Så det var inte så farligt, kanske gör om det nästa helg igen. Det är gott med extra pengar. Vill ju köpa en massa nya kläder då framför allt en snygg vinterjacka och ett par bra skor... eller ja massor av skor. Ett par låga stövlar, ett par högklackade och några snygga partyskor. En tjej kan nog aldrig ha för mycket skor och det är sant. Som nu när jag bor hos mor och det blev ändrat att jag skulle vara kvar över helgen och kanske längre. Jag ska till stan och har två par skor med mig men inga ärlämpliga att ha ikväll. Hmm tur att Alexandra finns och att jag kan sno kläder av henne. Hehe. Tack din lilla flugskit :) Du vet att jag tycker om dej lillasysteryster!

Det känns bättre med finaste nu igen, även om mycket är oklart. Men jag har inte bråttom och för första gången tar jag mig tid och väntar. Det är häftigt.
Jag vet inte riktigt hur du vill att jag ska bete mig, men jag får väl fråga det. Är livrädd att jag ska göra något fel eller så.
Ska träffa Sandra B sen, det ska bli riktigt härligt! Hon är bäst!

Nähä det var väl det rolga för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0