Vem är Hanna för dej?

Det undrar jag rätt mycket.
Vem är jag för just dej?
Vem är jag för mina tjejkompisar? (dom få jag har) För mina killkompisar? För mina jobbarkompisar? För dom på krogen? För dom på gatan? Vem ser ni när ni ser mig?

Det finns en kille som tydligen fått upp ögonen för mig och är intresserad av mig. Och han blev det på jobbet på Hjältevad. Herregud. Då gick jag osminkad och hade knappt borstat håret, en dag gick jag utan BH i stor t-shirt. Mest för att jag skulle kolla hur det kändes. Det var jobbigt. Ska man var utan BH så ska det vara i en taight tröja så dom får lite stöd. Inte för att jag har världens största bröst men iaf. Äsch kanske ska sluta snacka om mina bröst nu även om det lite är ett favorit ämne ;o)

Jag var så glad igår att jag flyttat ifrån Vimmerby och alla människor där. Trivs att "börja om". Välja själv vad jag vill göra och sådär. Som i morgon vet jag en hel del olika saker jag har att välja på att hitta på om jag vill. Men jag ska nog försöka hinna med lite av varje.

Ska hänga med och träna med Faouzi någon dag oxå, ska prova på lite olika typer av boxning. Sen vill jag hänga på och klättra någon kväll. Testa lite olika saker. På torsdag ska jag simma!!! Det måste jag faktiskt. Nu måste jag komma igång. Få lite snyggare kropp..

Kommentarer
Postat av: Tommy

Man behöver inte gå efter utsidan.
Men du framgick nog som snäll, sen hade jag väl fel på ögonen och trodde att du var söt. Men jag menar vad är du inte då privat? Oerhört vacker? kanske, Det tycker jag iaf... jag får nog gå till synsam.

2008-02-14 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0