Välkommen till vuxenvärlden

Jag beklagade mig för syrran att jag har börjat att få pms. Jag har aldrig lidit av det innan och nu är jag bitch nummer 1 på jobbet. Verkligen! Förlåt Ronja, du får ta mycket "stryk". Nu 1.5 vecka innan mensen ska komma är jag som en tickande bomb och det tänder till på 2 röda. Så snälla reta mig inte på ett par dagar. Jag kommer att säga saker jag inte menar, jag är inte vid mina fulla bruk när jag uttrycker mig.

Annars då, jo då. Känns skönt att jag vet vad jag ska gör i morgon i båten. Och det kommer nog att ta sin lilla tid att passa in dom där trappstegen och sen efter det ska jag noh plasta. Jag ska bli expert på att plasta! Jag ska nog jobba över med Uffe på Söndag och då tror jag att han ska lära mig mer av det och att köra hmm hur det nu stavas, ska inte ens försöka . Men det ska bli skoj. Fan jag har svarta streck på hela händerna efter ett streck som knappt syns som Uffe målade. Skulle jag stå och skoja och hota med mina pennor och då målade jag mig själv hela tiden. Lyckat!

Blir lite störd.

Fick mig ett gott skratt igår när jag fick ett mess. Hahah jag är inte så blåst som jag verkar. Jag spelar en hel del.  Trodde kanske första gången/gångerna att det fanns bilder. Men jag tror inte det nu typ 3 månader senare. Haha men snällt att du berättade.

Vet ej vad som händer i helgen. Vad ska vi hitta på Zanna min bimbo? Ska vi eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0