Tredje gången gilt

Ja nu sitter jag här framför syrrans dator för tredje kvällen i rad och nej jag kommer inte att sova hemma i natt heller.
Jag sitter här i min låtsas värld för jag har ingen riktig värld i Västervik.
Vart är min riktiga värld?
Vad vill jag?
Just nu säger mitt hjärta att åka och kolla på den svarta schäferhanen. Ge det en chans för du brinner för hundar och du kände ju själv i lördags hur mycket du behövde det.
Men min hjärna säger nej.

Imorgon är det fest. Zanna och Hanna ska bli fulla och jävligt dumma. Mohahaha. Visste du om det Zanna?

Olivia.
Läser du ens min blogg hjärtat? Jag saknar dej och planen är att åka till dej när jag får lön. Shoppa julklappar och bara vara med dej. Då åker jag tidigt på måndagen och är till på torsdagen eller kanske tidig fredag, men det är så segt att jobba när man kommer hem bara.
Men då är jag din :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0