Tack för helgen nu är jag tillbaka till Hannas grubblarvärld

Ja det var härligt att umgås med Anders och Oskar. Tack tack!

Men du eller ni gör mig så himla förvirrad. Jag vet inte hur jag ska ta saker och ting.  Jag vet inte!
Jag är expert på att analysera en massa och jag gör det hela tiden! Men på något sätt känns det som om jag hela tiden blir testad av dej. Och jag testar nog dej oxå. 
Vad är grejen?

Jag vill inte att du ska känna press på att du måste svara på allt som jag skickar eller så. Vi har ju seperata liv. Du har ju sagt vad du vill så känn inget tvång att nu blir nog Hanna sne om inte jag svarar. Eller är du så rädd för att jag ska försvinna? Jag vet inte. Nej verkligen jag vet ingenting. 

Kommer nog bli en del grubblande. För jävlar vad jag grubblar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0