Söndag

Ja och imorgon börjar en ny jobbar vecka medans dom elfas ledighet börjar.
Saknar stämningen där en hel del.

Gick bra att olja golven iaf.  Va prat om att det skulle ta 2,5 timmen vi var klara på en halvtimme.

Jag är helt nerkyld efter att varit hos Håkan och mekat cykel eller jag har ju mest tittat på. Syrran var snäll iaf och var med mig och handla förut idag. TACK!

Funderar fortfarande skarpt på en motorcykelhjälm. Just nu kanske det inte behövs men det ska köpas innan vinterns slut. Längtar extremt efter löning. Längtar tills jag ska fixa håret på fredag oxå. Då ska Hanna bli fin och jag måste nog bli odräglig nästa helg. Dricka gott och ha det bra.

Det känns som jag har några möjligheter, men att jag inte får välja som jag vill. Att det inte blir som jag tycker att det borde vara. Men det är väl så. Man kan ju inte få allt.

Jag har iaf jobb. Men jag skulle vilja ha ett helgjobb oxå, kanske inte varje helg men ett par helger i månaden. Det skulle vara fin fint.

Hare fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0