Jag

Vad tänker du om


1. KÄRLEK:

Kärlek är fantastiskt, vem vill inte ha det i sitt liv?
2. SEX:
Sex är helt underbart. Det funkar jämt när man är glad, arg, deppig och allt. Nu har jag dock gått och blivit oskuld, för att vänta tills jag blir kär. En konstig liten ideé, men den verkar funkar. Jag säger bara 2 månader.
3. LIVET:
Just nu älskar jag livet, det är underbart. Varje dag är inte underbar, men det är bra mycket fler bra dagar framför dåliga.
4. ALKOHOL:
Just nu blir väldigt lite alkohol, det vände efter den där fyllan då jag jag spydde på Harrys, i bilen och degn efter. Lite avskrämd kanske. Men gärna med vänner och när man ska mysa.
5. VÄNNER:
Oumbärliga. Men jag väljer dom väl och bjuder inte in vem som helst på djupet. Jag har bra vänner och dom riktigt nära är få räknade. Men det är så jag vill ha det.
6. FAMILJ:
Min familj är mamma, syrran och hennes son och Olivia. Sen självklart släkten.
7. TONÅREN:
Som en berg och dalbana
8. FILM:
Ett sätt för mig att koppla av och en dålig anledning till dejt.
9. SKOLAN:
Jag är så jävla stolt att  jag tagit studenten och kan tittullera mig utbildad båtbyggare
10. RELIGION:
Jag är så jävla dåligt insatt och det skäms jag över. Men min religionon är alla runt omkring mig.
11. DIG SJÄLV:
Jag vet vem jag är och jävligt säker i mig själv. Ett starkt lejon.



- Vad är..


1. DET VÄRSTA DU HAR VARIT MED OM:
Natten min bror tog självmord.
2. DET OLAGLIGASTE DU HAR GJORT:
Hmm jag vet inte... helt ärligt.
3. DET PINSAMMASTE DU VARIT MED OM:
När jag fes på biolgilektionen i åttan
4. BÄSTA KVÄLLEN DU MINNS:
Jag har nog inte upplevt den än, den där som verkligen är värd att minnas.
5. DET ROLIGASTE DU VET:
Att umgås med mina vänner och bara få vara vi.
6. GODASTE DU VET:
Det är nog potatis, fläsk och löksås
7. DET FÖRSTA DU TÄNKER PÅ MORGONEN:
Ska jag upp nu? Har jag försovit mig?
8. DET DU LÄNGTAR EFTER NU:
Att allt ska bli som jag planerat.
9. DAGENS HIT:
Takida - Curly Sue
10. DET SOM DU NJUTER MEST AV ATT GÖRA:
Jobba och träna



- Vad gör du när...


1. DU ÄR LEDSEN:
Skriver, ältar med vändner, analyserar, skriver, ältar med vänner, analyserar och analyserar
2. DU ÄR GLAD:
Lyser som en sol och berättar för alla varför. Delar med mig till alla.
3. DU KÄNNER DEJ ENSAM:
Ringer runt och pratar.
4. DET ÄR HELG:
Umgås med vänner på alla sätt och vis. Ska börja åka runt och hälsa på vänner. Men jag älskar söndagar i soffan.
5. DU HAR PENGAR:
Spenderar på kläder och nöjen.
6. DU ÄR PÅ KROGEN:
Dricker öl. Släpper loss med vänner och dansar några moves.
7. DET ÄR SOMMAR:
Har jag jobbat hittills och hoppas på en tur till Gotland
8. DU VAKNAR:
Försöker få tiden att stanna med tanke kraft, sen in i duschen och hoppas att tiden stannat igen. Sen smink på och matlådan ner i ryggan och till jobbet.
9. DU KOMMER HEM FRÅN SKOLAN:
Skolan?? Tränar, duschar, gör matlåda och natti natti



- Vem..


1. RINGDE DU SENAST:
Olivia
2. RINGDE DEJ SENAST:
Mamma
3. TRÄFFADE DU SENAST:
Put
4. TÄNKER DU PÅ:
Att jag vill vara hemma i min lya, nystädad och klar. Sen sitter jag och ler för att jag tänker på nya jobbet.
5. VILL DU TRÄFFA NU:
Olivia
6. VILL DU LEVA RESTEN AV DITT LIV MED:
Mr. Right
7. ÄLSKAR DEJ MEST:
Mamma, Lisa, Max och Olivia
8. SVEK DEJ SENAST:
Han på D
9. BLEV DU ARG PÅ SENAST:
Thomas
10. GRÄT DU ÖVER SENAST:
Att Olivia flyttade till Skåne igen tror jag.




- Vad gör dej...


1. ARG:
För att jag ska bli riktigt skitarg, krävs en del. Men behandla mig illa eller var orättvis på något vis så ska du få se hur glad jag är sen.
2. LEDSEN:
När jag tänker på John. Och andra personer jag inte har så nära som jag önskade.
3. BESVIKEN:
När människor sviker mitt förtroende.
4. NÖJD MED DEJ SJÄLV:
Ett bra exempel är när dom ringde från Windys och ville anställa mig. Att dom hade kvar mig i åtanke. För då fick jag bekräftat att jag är grym! Och när andra arbetsgivare drar i mig och vill ha mig.
5. GLAD:
Av familj och vänner. Och spontana och ärliga människor. Vem blir inte glad av en komplimang?
6. TRÖTT:
På oärliga männsikor
7. SPRALLIG:
Är det töntigt att skriva kärlek?
8. ALLVARLIG:
När det gäller något som hänt min familj och vänner. Intressant disskutioner
9. GRÅTFÄRDIG:
Tanken på John och en hel del låtar. Att känna att idag räcker jag inte till.
10. ENERGISK:
Planer på hur olika saker ska ta form, planera helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0