idag mår jag bra

Ja idag har jag inte fallit en enda gång och undrat.

Första jobbarhelgen har funkat fint faktiskt. Skönt att jobba med något där man måste fokusera och slipper att ha tid att tänka på annat. Det är bra för mig för jag har en förmåga att tänka för mycket.

Imorgon beger jag mig till Halmstad över natten. Sen till Göteborg.
Jag har argumenterat med mig själv om jag borde åka iväg. Och jag har kommit fram till att ja. Gör det Hanna bara gör det. Du har inget att förlora. För det du var rädd för att förlora har du redan förlorat.
Och jag behöver tänka på annat, du är inte värd min energi något mer.
Han verkar vettig så det ska bli spännande. Vi får se kanske vill jag inget hellre än att åka hem på torsdag morgon. Men jag hoppas att jag inte vill något hellre än att få vara en extra dag.

Idag mår jag riktigt riktigt bra. Så bra att jag ler när jag tänker på hur bra det känns inom mig. Det är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0