I Göteborg

Och det är trevligt.

Och jag har åkt motorcykel!!! Fy fan det är nästan 1,5år sedan sist och shit vad jag har saknat det! Synd bara att jag inte hade stället med mig det saknades idag kan jag medela er!
Och jag kände mig så trygg bakom honom, helt otroligt och jag tror att han kände sig trygg med mig. När jag åkte med Ruben var det så noga med tyngden hela tiden hur jag rörde mig med honom och så. Men med Andreas verkade det inte spela lika stor roll, men jag hängde med som jag mindes att man skulle göra. Men något jag verkligen ska köpa mig är en motorcykelhjälm och handskar för det spelar ingen roll om jag inte ha någon att åka mycket med. Det är hemskt att låna någon annans hjälm. Om den är för stor eller liten. Nej en bra hjälm skulle verkligen behövas. Så?? Någon som känner sig manad att köpa en till mig?

Nu ska jag försöka att vara vaken så länge jag kan för att jag ska sova lääääänge i morgon när Andreas kommer hem och jobbat natt. Så att jag inte stör honom.

kanske skriva lite mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0