Hannas grubblarvärld var det ja..

När jag satt nere i min förpik och gjorde någonting så insåg jag att shit nu sitter jag är och grubblar och analyserar som bara jag kan och varför?
Jag hade ju kommit så långt med att sluta upp med det på dagarna., men alla faller väl tillbaka ibland.
Det jag tror att jag mest blir lite smått galen på är nog att jag inte vet hur jag ska hantera visa saker som inte går att hantera. För det är inget som jag kan styra över just nu, jag måste bara vänta. 

Hur kan man sakna något man inte har?

Jaha Alla helgonen på lördag och det är fest på gång. Ska jag eller ska jag inte? 

Hahah Zanna och jag satt för en vecka sedan och disskuterade någon. Jag sa att han är en sån det står sex i pannan på och jag undrade om Zanna fattade vad jag menade. Fick det mest klockrena svaret:
- Ja han ser kåt ut. 
Och så är det fan.
 
Älskar att jag och Zanna kan sitta i timmar och disskutera. Att det finns någon som tänker precis som jag. Vi kommer alltid fram till så himla bra grejor. Ja vi lär oss att läsa människor när vi analyserar som vi gör.

Imorgon är det Tisdag och då kommer du hem igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0