Grattis älskade mamma!

Ja Grattis! Idag fyller mamma 50år, herregud mor. Hahaha. Hur känns det?
På lördag ska vi fira och dricka skumpa tillsammans :)
Och Grattis Forss, jag har inte glömt bort dej heller :)


Idag ska jag ta tag i mitt liv. Vaknade nyss, blev lite sur på syrran. Ringer och frågar om hon har tamponger. Nej men jag har lånat din gröna jacka och det finns ju i den. Då sa jag du har inte tänkt på att jag kanske vill ha den när jag letat efter den? Det är inte mitt fel att du glömt den innan du åkt till Göteborg. Nej men hörde du vad jag sa? Jag vill ha den, jag har letat efter den. Ta den inte då. Ja, jag har mens och det känns i magen.

Lyssnar på Takidas curly sue, det är lite som att strö lite salt i såren. För jag minns att du spelade den, det minns inte du för du var så jävla full.

Jag har tagit ett steg och slutat att ta kontakt nu, men det kliar lite i fingrarna faktiskt. Jag är ju van att ta kontakt med dom jag är intresserade av, men nu håller jag på att ändra mitt betende. Jag har sett någon som jag är nyfiken på, men why liksom. Hör av dej om du tycker att jag är fantastisk. För jag pallar inte sånt här mer. Kanske ska ha suddat bort dej först oxå innan jag är redo?

Är det inte jävligt intressant att man kan bli så himla uppslukad av någon att man gör så dumma saker. Man går med att förnedra sig själv, man vet att man inte borde det men man gör det iaf. Man sitter med sin mobil och tänker: SKICKA INTE. Men samtidigt tittar man på när ens fingrar formar ord med knapparna, går in i kontakter och letar upp hans namn och skickar i väg. Så har man på nytt förnedrat sig. Varför vill hjärnan liksom skada sig själv, för min hjärna bli infekterad.
Jag är en jävla grubblare, en stor jävla grubblare.

Jag vill träffa någon som tycker att jag är fantastiks men jag har bestämt att jag har tid att vara singel i 1,5år. Sen börjar jag nog undra på allvar. Olivia vet vad jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0