God morgon världen!

Sitter i mysbyxor och har inte fixat mig det minsta inför dagen och det är skönt :)
Somnade igår vid ett kanske och så vaknade jag helt förvirrad av en musikvideo på tvn vid två och var hundra att en låt på datorn hackade. Väldigt konstigt med tanke på att ljudet är av på den. Och självfallet var det bara någon konstig ideé jag fått för mig. Zanna ringde typ direkt efter att jag stängt av tvn och borstat tänderna. Och vi pratade en timme. Jag tror att jag lyckdes att lura dej några gånger att jag inte sov :/ Förlåt. Men jag vet vad vi pratade om och så faktiskt. Men jag tror att du tyckte att det var skönt att jag lyssnade på dej, du verkade att behöva det!
Jaha vad händer idag då? Inte en aning. Behöver iaf boka en biljett tills i morgon. Shit en ny jobbarhelg.

Emelie hade skickat ett mess när jag vaknade: Hej gumman! Du vill inte ha en svart schäferhane på 2 år, jättetrevlig. puss.
Klar jag vill ha en hund och de skulle känns hur bra som helst om jag fik hjälpa någon hund. Om dom inte fixar någon ny fodervärd så avlivas han. Men hur gärna man än vill så är det nog inte läge för de just nu. Jag ska fundera över helgen. Som Emelie sa: han är ju rumsren. Men jag måste ha någon som backar upp mig på helgerna och är jag bered att ta det stora ansvaret igen ensam? (hade ju Kitty i 3 månader) Frågan är ju viktig att man får träffa honom att kemin skulle stämma till 110% för att ta över en så gammal hund.
Gaaah. Men samtidigt kanske jag nu får vara med om att tahand om Irmans valp om det blir någon. Så jag får ju hela tiden erbjudande om hundar och hundvakt. Det är ju bra eftersom jag älskar hundar så extremt mycket och dom ger mig mer än vad dom tar.

Jag gillar att vakna upp brevid vackra ryggar...



Kan inte du skicka en kommentar om just du läser min blogg, nyfiken på vilka som läser.

Kommentarer
Postat av: Jag

Kan du inte lägga upp en bild, på han med "vacker rygg"

2007-10-04 @ 17:04:27
Postat av: Sara

Jag läser din blogg från och till. :)

2007-10-04 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0