Fredag.

Vad gör man på en fredag? Vad gjorde jag senast en fredag jag var ledig? Satt i Skede 2 fredagar i rad för arr jag visste att jag skulle upp och jobba dagen efter. Nu minns jag min senaste fredag i viken. Den var ju med dej. Finaste du.
Nu sitter jag här och väntar på att det ska ringa i min mobil och sen ska jag i väg och fika eller liknande.
Imorgon ska jag vara snäll. Jag ska följa med Put efter att han slutat och klippt sig ut till hans hus och olja golv. Men det ska bli skoj, annars hade jag nog börjat att klättra på väggarna hemma eller något sådant.
Undrar om det går många bussar till Blackstad, borde verkligen åka och hälsa på Kitten och Madde. Vill ju se deras hus. Ska ju ut till dom i vår och snickra och dricka öl. Det måste var det ultimata, mohahhaha
Åh igår skrev jag med Tom (min barndomsvän som är pappa till mina dockor) Han håller på att renovera en husbil och jag kanske får hjälpa honom med inredningen. Hur kul som helst ju!

Annars då?
Jo fint, det flyter på på jobbet lite bättre nu. Jag vet vad som ska göras och jag har inte glömt helt sedan sist när jag var via manpower. Känns dunder kul! Skrev på anställnigspapprena idag ;o) Gissa vad jag är ledig hela julveckan! 9 dagars ledighet. Sen pratade vi om semestern och sådär. Och om jag är kvar så kommer jag att ha min första semester 2008! Hehe gött ju.

Nej nu ska jag sätta mig och vänta på att det ska hända något i mobilen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0