Första dagen avklarad

Ja min första dag som anställd för Windys är avklarad och det var hur kul som helst att vara tillbaka.
Kändes inte som något hänt förutom att det kommit en hel del nytt folk.
Men jag trivs verkligen (än så länge) och jag ser fram emot att lära mig massor av nya saker. Bli så duktig som möjligt.
Man blir verkligen jur glad som helst när någon kommer fram och säger:
- Så du är tillbaka?
- Ja det är jag.
- Det är kul att se dej igen.
Och dom menar det, dom tycker faktiskt att jag är duktig.
Nu ska jag vara ihärdig och fixa det här. Jag ska få allt att funka.
Blir förmodligen att jobba tvåskift, fattade jag det som. Men det har jag inget emot.
Nu skulle jag bara vilja ha ett extrajobb på helgerna oxå.

Annars då?
Jo det är fint. Jag har fan inget att klaga på. Absolut ingenting om jag inte tar och drar upp en massa saker, gammalt groll. Men orka! Pallar inte längre med sånt. Vill bara fokusera på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0