Yes!

Jag pratade med mamma och Lisa om den nya lägenheten och att jag var tvungen att ha någon som tog över min.
Då kom dom på att Vanja ville ha en lägenhet i stan för hon tror att det blir lite väl kallt i vinter ute på ön.
Så jag ringde upp henne på en gång. Hon var inte inne men hon ringde upp kort efter.
Och gissa? Hon tar lägenheten, redan nästa månad om det är så.
Så förhoppningsvis bor jag mitt i stan 1 December och jag kan ställa ut möbler hos Bosse fram i vår då jag förhoppningsvis köper mig en tvåa eller trea för att renovera och sådär :o)
Så himla härligt.

Här går jag och undrar om jag gjorde bort mig i natt och är lite små depp.
Så händer det här, det är inte meningen att jag ska vara på dåligt humör.

Och det här med i natt. Det är inget jag ska älta. Gjort är gjort, inget som går att ändra på.
jag trivs nog rätt bra med mig själv och att vara själv. Dags att börja njuta av singel livet. Inte i den meningen att jag ska ut och supa mig full och sexa runt. Nej men att jag ska skämma bort mig och njuta av att mitt liv är så fantastiskt bra.

Åh jag blev så glad igår när jag träffade Jonas på stadt, han kom fram och gav mig världens bästa kram och var bara sådär härlig som han kan vara. Han är en så himla stor bimbo, en riktig blondin, men så charmig. Med honom kan man bara slappna av och bara vara. Hehe.. Jag ler när jag tänker på honom inte så att jag kär i honom, utan bara tanken på hans flummiga personlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0