Så långtråkigt jag har...

Väntar på att klockan ska gå och det blir ju inte bättre av att jag vet att jag ska gå ner till stan. det tar väl iaf 40 min. kul kul. Men hoppas att det blir bra iaf. Hade hoppats på att Irman hade jobbat ikväll, men men.
jag känner ju dom andra oxå.
Undrar vad dom kommer att säga när dom ser mig där ikväll...

Frågan är förlorar man mycket när man är brutalt ärlig i en blogg?
Jag ville ju vara brutalt ärligt. Men jag vågar inte.
Vill inte nämna namn och det är väl rätt i för sig.
Men om jag gör en deal med er läsare vilka det nu är. (ni är så kassa på att lämna fotspår)
Jag skriver som jag gör nu. Sen börjar jag min rejält ärliga blogg den 1 januari. Då går ingen säker.
jag skulle kunna som en viss person och ha två bloggar, en normal och en som är tydligen är hemlig.
Men jag ser inte någon mening med att ha en hemlig blogg. Det jag inte vill dela med mig som jag är bered på att vem som helst kan hitta kan jag skriva i ett dokument på skrivbordet eller i ett vanligt jävla block och med penna som jag faktiskt oftast gör innan jag somnar och när jag vaknar.
Okej den 1 januari då vet jag kanske mer hur mitt liv ser ut.

Ha en bra natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0