Rumpan har börjat!

Jag märker att jag går upp tidigt nu och jag jobbar längre.
Värst är först vid elva tiden för då är jag van vid att det gått så pass många timmar och att jag ska få lunch då. Men icke.
Sen vid två när morgonpasset går hem, då är jag bra sugen på att gå oxå då.

Glömde skriva en kul grej igår.
Hasse kommer med en ny manpower kille och gissa vem?
Min lördags rumpa som gjorde hela min lördag :o) Lite paff jag blev då. Hahah
Men han verkar lite tråkig... men man får ge honom några dagar kanske. Jag har ju inte själv varit trevlig direkt och gått fram och pratat.

Jag är så jävla glad att få jobba med Bosse den här veckan, han är verkligen en gammal båtbyggarräv. Micke tycker att jag fjäskar för honom. Jag
Föresten är ni bjudna på bröllop den 24 december klockan 15.00. Vi kommer att ha storbildstv och gifta oss till Kalle Anka. Fredrik kommer inte längre heta Fredrik Johansson utan Fredrik Hoff. Tror att motorjonas skulle vara brudtärna i rosa kläning oxå. Vackert!
Undrar vad jag ska ha för bröllopskläning?


Och jag ska prova på en sak som är rätt fräck, kanske inte något som någon förväntar sig heller av en tjej som jag. Ni kanske tänker att det klarar hon aldrig, kanske jag inte gör heller. Men man måste ju våga att prova oxå.
Så har jag iaf testat.

Undrar om det blir någon tatuering? Jag kommer att gråta.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kul blogg...

Undra hur koncentrationen blir på jobbet nu när rumpan har anlänt...

Väntar med spänning på nästa blogg!

Kram

2007-11-21 @ 17:39:19
Postat av: Knulltott

Haha.. Röven är ganska bitig!! Å snart kommer han in i Windy gänget.. Micke å jag jobbar på det iaf..

//Uffe

2007-11-22 @ 19:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0