Ojsan hoppsan

Nyktra Hanna inatt alltså är duktig på att blogga och stava. Hahahhaha
Vet inte varför men jag skulle bara blogga när jag kom hem. Jag kan ju förklara lite mer av kvällen igår :o)

Olivia och jag börjar kvällen med att gå på stan. Jag köpten en kläning till julbordet/julafton/nyår. Det blev en grårutig, som man kan ha utan axelband och själva kjolen är "puffig". Grymt fin!
Sen var det kärlek vid första ögonkastet när jag såg små rosarutiga sneakers. Först tänkte jag inte köpa dom pågrund av dålig service, men kärleken överlevde det :o) Jag ska använda dom idag när vi ska ut och fara. Sen ska jag försöka ställa undan dom till våren så att dom är fina då :o)

Sen iaf så åkte vi hem gick ut med Kitty, duschad och blev helt enkelt snygga. Hahhaha. Så skulle tydligen Emmas lillebror boka bord, men bordet hade inte Emmas lillebror bokat för han sa att det inte var så mycket folk.
 Vi kommer dit i tro om att vi har ett bord, men nej vi får klämma in oss i ett hörn. Väntar så pass länge att Olivia får gå fram och hämta menyer själv i baren (nej så mycket matgäster var det inte). Jaha vi bestämde vad vi skulle ha, ingen servitris dök upp. Hmm. Olivia går fram i baren, får beställa maten och äntligen får vi något att dricka åtminstonde. Sen får vi vänta aplänge på att få våra simpla rätter, fich and chips och pasta carbarnara. Sen är vi klara och ytterligare mer vänta för att betala så vi beslutar oss för att ta på oss våra jackor och gå. Då dyker serivtrisen upp, plockar av, säger inte ett ord och går. Vi går också. Det blev en billig måltid, rent av helt gratis.
Sen begav vi oss till Herkuls. Så hänger vi av oss våra jackor och går upp till baren uppe och Olivia vänder sig till mig och säger:
- Den där bartendern är het och så jävla dukitg.
Jag tittar och shit jag känner igen honom, kollar på hans armar och yes han är tatuerad. Röda tatueringar bland annat. Det är killen som spelade i det där bandet som jag föll så hårt för i sommras på Harrys hårdrocksfestival. Jag vet att jag blev medlem på myspace bara för det där bandet och vi la till varandra på msn och sedan dess har vi inte hörts för han är aldrig online. 
Vi drack lite billigare och fick bra service :o) Goda och många drinkar lev det. Och fulla, ja det blev det vi och det kan man se på nattens inlägg :o)
Dada har även lovat att han ska komma med gröt i veckan. Hahaha. Se jag har inte glömt.

Nu sitter jag och fryser och måste ta tag i Ollan så att hon vaknar. Kitty måste kissas och vi måste tvätta bort vår bakfylla och äta frukost. 
För sen klockan elva har Hanna  tid hos tatueraren. Gaah jag kommer att svimma!

Så mer uppdatering sen...

Jag gillar en viss persons text msn: Hanna är sexig. :o) 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha, texten är tyvärr ändrad.....

Men jag väntar med spänning på nästa blogg eller uppdateringen rättare sagt....

Kram

2007-11-24 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0